Pages

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

Wednesday, October 7, 2009

متضايق اوي ومعنوياتي في الحضيض

انا كنت متخانق مع واحد صحبي (وكنت فاكر انه هو صاحب) وبسببه بردو اتخانقت مع حد تاني وبسببه بردو كنت بتخانق مع ابويا وامي في البيت لاني كنت بحس انه عايش عليا المستفيد الوحيد وبيمص دمي في كل حاجه
ممكن اكون سلبي اوي انهاردا بس انا كل ماكون سلبي وافش خلقي انا برتاح برتاح اوي اوي كمان
كنت مبسوط اني مش بكلمه وانا مش حاسس بنحيته اي حاجه زيه زي غيره يعني بس انهاردا عايزين يفرضوه عليا وخلاص
وانا اخري اني اقوله صباح الخير
لاني كده مستريح مستريح مستريح يعني مش بتكلم جوه نفسي يعني دماغي مش بتوجعني وعندي صداع يعني حاسس اني طاير مع الملايكا من الاخر
جم النهاردا وبكل سهوله عايزني ارجع اكلمه تاني بعد ما ارتحت
واساسا الحل ليا كان اني اتجاهل وجوده يعني زيه زي عدمه
بالنسبالي انهاردا فعلا القيامه قامت لاني كده مت او بمعنى اخر انتحرت لان اللي بينتحر مش بيكون في وعيه
اتخانقت مع حد مالوش علاقه بصاحبي ده بس كل اللي كان عايزه يصالحنا على بعض
وكل الفكره اللي اتاخدت عليا اني قليل الادب والذوق ومش محترم ووقح ومجنون ..... الخ

لو الانسان بيتاخد بالحاجات اللي بيقولها يبقا السكوت احسن وانا اصلا كنت ساكت لكن خرجوني بره نفسي افففففففففففففف
مش متخيلين انا شكلي عامل ازاي دلوقتي مسود وغضب ربنا على وشي
فففففففففف مش حعرف اكمل كتابه
وشكلي مش حكتب تاني اصلا
لان فعلا لما بتكون معنويتي صفر او متنرفز اوي كل حاجه عندي في الدنيا ماتساويش حتى نفسي والدنيا كلها

No comments:

ايه رأيك في مدونتي؟؟

ياما في الجراب يا حاوي


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com