Pages

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

Thursday, February 25, 2010

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تخيل معايا ان الدنيا كلها مش حباك.....ممكن تعمل ايه ساعتها؟؟؟
هل حتحاول تقنعهم بيك ؟؟؟؟....ولا حتقول وانا مالي اللي يرضى بيا يرضى واللي مايرضاش يشرب مالبحر
طب انتا حتبص لنفسك ازاي؟؟؟ على انك صح ولا غلط؟؟؟؟
يعني هل حتشك في نفسك انك بتتصرف غلط عشان كده الناس مش حباك؟؟؟؟ ولا حتقول انا مافيش حاجة بعملها غلط وكل دي ضغائن واحقاد ؟؟؟
طب بلاش دي
حاول تتخيل معايا ان واحدة انتا بتحبها اوي وبتتكلم معاها وفي وقت مانتا حتقولها انك بتحبها تطلع بتحب صحبك وبتعشقه
طب بلاش
تخيل انك بتلعب بوتيل مع الناس الرزلة اللي بتلعب معاهم كل مرة واللي بيسألوك نفس السؤال "انتا حبيت كام مرة" وساعتها انتا حتحور وتنخع وتقول انا حبيت 5 مرات ...عشان الحسد ...في حين انك ممكن ماتكن كلمت بنت الا لو سألتك وانتا ماشي في الشارع الساعة كام

كام مرة عدى الراجل الرخم بتاع التسجيل اللي بيعدي في الحواري المصرية ومشغل الاغنية العاطفية "ياني ياني ياني ..مش حعمل كده تاني" اللي هي تبع سلسلة المغنيين الشعبيين اللي صحو الصبح ملقوش نفسيتهم.....والظاهرة دي طلعت بعد اغنية "عبده والشيطان" على طول

امتى اخر مرة حسيت فيها انك انسان؟؟؟؟؟لا سؤال اوجه منه,,,امتى اخر مرة سألت نفسة حيحصل ايه لو شديت الفيشة؟
بمعنى
هو احنا مخلوقين؟؟؟؟ مسألتش نفسك قبل كده ...هو انتا حقيقه؟؟؟؟ يعني موجود ؟؟؟ولا انا ممكن اكون من عالم من صنع خيالي والدنيا اصلا مش موجودة
طب ليه انا مش شايف نفسي؟؟؟
طب هو محدش فيكو بيحس انه عاش في اللحظة دي من حياته قبل كده ...او شافها قبل كده قبل مايعملها
وبعدين يحس ان اللي هو بيعمله ده شافه قبل كده وهو بيعمله؟؟؟؟؟؟؟؟ فاهمين؟؟؟؟
طب على رأي احمد عيد "هو موبايل ليلى علوي كارت ولا خط؟؟؟؟؟؟؟؟
ايه اللي حيحصل يعني لو الحياة مش كوك زيرو؟؟؟؟؟؟؟؟ يعني مافيش حاجة ماللي في الاعلان حصلت؟؟؟؟

ليه محدش عمل مسرح بحق ربنا غير محمد صبحي؟؟؟؟؟؟؟
ليه دايما اسرائيل بتدخل مسابقات في التصميم الصناعي ومصر لا؟؟؟؟؟؟
واللي مايعرفش التصميم الصناعي دي تبقا كارثة لوحدها .....التصميم الصناعي انك تتناول حاجة معينه في الحياة موجودة فالنفترض انها كباية....وعايز
تطورها وتصلحها وتخليها مالهاش عيوب بأنك تبتكر فيها كتيييييييييير اوي ...وتدخل مسابقة بالكلام ده وتفوز بيها

كان حلمي وانا صغير اني اكون رئيس جمهورية في وقت من الاوقات لما كنت في ابتدائي لدرجة اني مكنتش بعمل حاجة في حياتي غير اني برسم خريطة للعالم العربي
وبفكر ازاي اقدر اضم العالم العربي لمملكتي
هي دي تعتبر ايه؟؟؟؟ نزعة غزو وشر وحب تملك؟؟؟؟؟؟؟
هو مافيش مرة كده يجي ابوتريكة او حتى جدو في السياسة؟؟؟؟
انا بحلم باللحظة اللي ندي فيها المعونة لامريكا

No comments:

ايه رأيك في مدونتي؟؟

ياما في الجراب يا حاوي


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com