Pages

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

Friday, June 3, 2011

عزيزة

داري وشي وعري جسمي ساعتها .. مابقاش مكسوف 
ولو شافتني كل الدنيا .. المهم انا عمري اشوف
 في عيوبي مابشوفش عيوب .. حتى ان كان الكون مقلوب 
ليه بتحكمو عالصورة حالتها وتهمشو شئ اسمه قلوب 
بتعشقو في السوبيا بياضها وتذمو سواد الخروب
وكل واحد ليه ستايلو والاتنين مافيهومش عيوب
>>
 ياللي مخاخكو ملفوفة في ملاية ..انا ديني مش تحت وصاية
ليه لازم اكون اخواني او وهابي .. دي رمز هداية ؟؟؟
انا مسلم وعليا كفاية
اخواني بأسلامه ذاللني .. يحرق يلعن .. طب مانا مسلم .. مين ده عشان يمثلني !!!؟؟؟ 
واذا كنت مش ماشي في هواه او حتى بعاتب على فكره 
 يحل لنفسه انه يكفرني .. ماهو واخد اسلامنا لحكره 
ولو اعترضت عليه شخصيا فابكده انا ضد الدين 
هيهيهيئ والنبي طيرو باللالين
 >>>
يا حضرات  السادة الاخوان 
ماتبقوش زي الالمان 
شايفين نفسكو ارقى سلالة 
واشجع ناس وانتو الثورة 
وبالنسبالكو الباقي جبان
>> 
والكلام  ليكو يا سلفيين 
مش سلفي يبقى انا ضد الدين ؟؟؟
طب ماحنا كلنا سلفيين 
بس بينا انتو مش معترفين 
وشايفيننا من الضالين 
وانكو انتو الوحيدين اللي عندكو اصل الدين 
وبقى بعضكو يحلى في عينه النفخة الكدابة 
ونازل في الباقي معايرة
ممكن ربك يرضى عليه ويخليك انتا حياتك طايرة 
ويوقفلك المراكب السايرة
...
يا عقول ما كفاية تقسيم 
واتناقشو بنفس صفية 
ماتوزعش على الناس تحريم
وتفرض عالكل سوء النية 
اتعودو ازاي تختلفو .. منغير ماتقوم التغليظة 
ولو اتغلبت في المناقشة بلاش تقلب الطرابيزة
علشان تطلع شكلك كسبان .. بدال ماتطلع بنفس عزيزة

ايه رأيك في مدونتي؟؟

ياما في الجراب يا حاوي


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com