Pages

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

Friday, September 30, 2011

كبري


ما اسوأ ان تكون كومبارس متكلم في حياة احدهم 
تتأثر به ولا تؤثر فيه
تكون سببا في حب اثنين .. كنت تتمنى ان تكون احد طرفيه
او تكون مجرد كبري 
بعلم او بغير علم
ان تكون وسيلة ولست غاية
تصل سبل ما كانت لتتصل بدونك
ليس لفعل خير بأرادتك
ولكن لتدمير امانيك رغما عنك
قد تسأل نفسك يوما .. 
لماذا احببت ما ليس لي به طاقة 
فقد وجدت نفسك يوما لم تكن تحب
وتتعجب على فعلك .. كيف كنت افعل هذا !!!
ولكن هو قدر محتوم 
وكنت انت حبر القدر 
الذى دون به حياة اخرين 
بعدما استنفذ حبر حياتك

4 comments:

kmhmhgfd said...

ديما بتقول كلام كبير وبيعجبنى اوى
عارف فى واحد بيقول لوااحد

انت دماااغ اوى على فكرة
اهو انا بقا عاوزة اقولك كده .. بحب اصلا الف وادور :-p


البووست جميل جداا بس انت غلطان عشان انت كنت كوبرى وانت عارف انك كبرى
المفروض يا تعرف كده بعدما تبقا كده وتتصدم وتبقا ساعتها معذور

لكن تبقا كوبرى وانت عايز تبقا كووبرى يبقا متلومش بقا الحب ولا الزمان ولا ان مكانش ليك نصيب ولا تلوم قلبك لووم نفسك وبس

امممممممم حلوة بجد :)

Mohammed Salaheldeen said...

اولا .. اشكرك
:)
ومنغير لف ودوران .. بقولك من بعض ما عندكم يا فندم ..
بس احب اطمنك اني من اللي مش بيعرفو انهم كبري الا بعد فوات الاوان اوي
:D
لكن الجدع بقا .. اللي يعرف انه كبري ويكمل ..
لسبب معين .. انه يتحول من مفعول به لفاعل يرفع الغشاوة عن عنيه
وينصب على كل اللي موجودين
ويجر الموضوع كله للفشل
:D
بس ده قمة الشر
وده اللى معرفش اعمله .. انا بلا فخر
بستخيب وبنسحب منعا للاحراج على الاقل قدام نفسي

Ahmed Bahy said...

nice miso :)
w 6alma 2na 7ebr el-kadr :( f da 7aga 7elwa :D
l2n kda 2na lya dor fe el-7iah sa7 wla eeh ;)

Mohammed Salaheldeen said...

فعلا يا باهي .. حتى لو كان ده على حسابي

ايه رأيك في مدونتي؟؟

ياما في الجراب يا حاوي


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com