Pages

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

Thursday, April 8, 2010

انا كده

انا كده
انا كده ربنا خالقني .. حلوي بوحشي .. نفخي بلذذي ..ذلي بعزي .. مزايايا وعيوبي
سواء حبتوها او محبيتوهاش .. احب اقولهم .. انا كده ومش حتغير
تعرفو ليه مش حتغير؟؟؟؟ عشان مبقاش زيكو
اوقات كتير اوي بشوف ناس تتكلم عن حد وحش اوي وبتنهش في لحمه
واول ماتشوفه ... تاخده بالحضن.. ساعتها بقعد اضحك من قلبي تعرفو ليه؟؟؟
عشان عارف اني وانا مش موجود بيتعمل معايا كده بالظبط

وبحب اقول لتامر حسني .. بركة يا شيخ انك ماتغيرتش
عملت طيب حتتغير ليه مدام اللي حواليك مش بيتغير ولا عايز يتغير ولا عمره حيتغير
من الاخر كده مافيش امان لجنس بنيآدم
واللي بيتكلم في وشك حلو اتوقع مليون في المية انه من وراك بيقول عليك كلام ابيح
واللي انهاردا بيديلك وردة ممكن كمان ساعتين يحدفك بالطماطم

عارفين انا ليه بقول الكلام ده ؟؟؟ اني عمري ما حتغير
عشان ناس ياما اوي كانت من كام سنة بتحبني وبتضحك في وشي وبتشجعني
دلوقتي بتبصلي وكأنها ولا تعرفني
ولو سلمت على حد فيهم بتكون الاجابة على قد السؤال
ودي حاجة بتدايقني جدا!!!!!
يعني انا جي وهازز طولي ورايح للسنبورة وجي مالسنبورة
علشان في الاخر تقوللي بأحساس بنشوفية " ازيك" ؟؟؟
اينما كان عيبي اوي كده ماينفعش اكون بتكلم معاك وعلى الاقل مش بتضحك في وشي
ده كده مش حبصلك تاني اصلا ولا حسلم عليك
دانتا كده بتطفشني ومش بتربي زبون

اينما كان عيبي فا مش انا اللي عامله
مسترخمني ؟؟؟؟ والله مش ذنبي يا عم
عود نفسك ان مش كل الناس حتعجبك وانك ماتحبش حد ده عادي
بس ماتعملوش وحش وخصوصا لو ماكنتوش متخاصمين من اساسه
وتيجي هوووب مرة وحدة كده تقطع؟؟؟ طب ده جنان ولا ايه؟؟؟

يا اما بقا لو كنت غلط في حاجة بدون قصد فا بحب اعتزر
ولو ان دي حاجة مش سهلة لاني مبتأسفش لحد كتير .. لاني مبزعلش حد الا كل فين وفين
وعلى الرغم من كده بردو في ناس انا مزعلها
ولو جت الفرصة اللي اعيد فيها اللحظة اللي زعلتهم فيها
حعيدها وازعلهم تاني... عشان ده حلال فيهم
عشان دي ناس مصلحجية
كتير قالولي شوف مصلحتك انتا كمان
جه كل الناس كده ومحدش بيسأل على حد
ولو الناس بتعرف بعضها بتعرف بعضها عشان المصلحة بس
زي ما قال احمد مكي ربك ميز كل واحد منا بحاجة فالناس تفضل لبعض دايما محتاجة
بس
الاحساس بالحاجة ده تطور لدرجة المرض
وبقت عيني عينك ومافيهاش اي نوع من صنعة اللطافة
ايوا عوز معنديش ادنى مشكلة بس هو انتا عايز اللي انتا عايزه وانا اتحرق يعني؟؟؟
للدرجادي الاحساس بالمادة مغلب على آدميتي
مش حاسس اصلا بأن في نفس بشرية موجودة متضايقة من اللي بيحصل
ماكنة تشتغل طول النهار عشان احم احم تنول غرضك :D

طب هي الماكنة دي مش عايزة ترتاح ؟؟؟ على رأي واحد صاحبي

الدنيا سودة اوووووووي
ممكن اطلع بقا من اللبس الاسود اللي انا لابسه ده احسن ده بقا عامل زي الثقب الاسود اللي !!! بيبلع ام ام ....تفاؤلي بالحياة
انتو عارفين انا مين؟؟؟ انا حسن الهلا... اسف ده فيلم تاني
انتو عارفين انا مين انا ضميركم
ضميركم اللي داخل كل واحد فيكم وبيقولكم ماينفعش كده
وكلامكم اللي جوة كل واحد فيكم ومنكم انا اللي كنت بقوله ده ماينفعش
لو صبرنا سنتين كمان حنبقا في غابة
ده اذا مابقيناش اصلا دلوقتي
الموضوع ده زاد اوييييييييي
خافو على بعض بقا

محمد عبد المنعم عطية

Ms3a_miso

No comments:

ايه رأيك في مدونتي؟؟

ياما في الجراب يا حاوي


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com