Pages

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

Saturday, September 12, 2009

انا حر؟؟؟!!!!



اول شعاع النور بينور البيضه ... يعلنها بعلو الصوت ويقولها بتعريضه
ويقوللي انتا اتولدت..احم .. قصدي اتفقست
نفسك داخل وخارج
يزحم دنيا عريضه

اول عياط كتكوت خارج على الدنيا ...

مش عارف ايه مستني
ولا فكر الدنيا عني
ياترى حتحبني ...ولا بغدر حتخونني

حاخدها تاتا تاتا من اول ما بتديت

شفت طير قدامي قلت دي امي ..... من لحمي ومن دمي
عايشه عشان اكبر وترتاح من همي

وعشان معرفش اطير خايف لاكون مسجون
وخايف لا يجي اعادي تدمر كل عيون
بتخرج مية ليا تصحي العطش فيا
تحرمني من كل فرحه ومن اني اشوف الكون

رامي على امي انا في الدنيا كل اعتمادي
هي التجبلي اكلي وتحميني من الاعادي
عايزاني اتصبر ولازم اعيش واصبر
لحد مكبر شويه و اتخلص من عنادي

ولما جيت اكبر ببص لدنيا بشوق
متلهف عايز اطير وافرد جناحي لفوق
واحلق انا في الاعالي وتكون الدنيا تحتي
ومحسش ابدا بحد بيني وبينه فروق

اتحمل مسئوليه واكون عش ليا
واتجوز من طيرة حلو تقاسمني في لقمتي
في الفرح تكون معايا وفي الجرح تبقا مواسيه
تساندني في حاجه وسبب في جرأتي

وانا اتعب نفسي ليها عشان تعيش في سعاده
وحرم اللقمه مني عشان ماتحتجش لحاجه

دي الحريه فنظري مش اعمل النا عاوزه
اكون مسئول عن حد واعيشله طول عمري
سبب في اثبات وجودي ومن اني اعدي حدودي
واوصل بحريتي فوق السما السابعه

No comments:

ايه رأيك في مدونتي؟؟

ياما في الجراب يا حاوي


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com