Pages

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

Friday, September 11, 2009

انا اسف

مش حلاقي اكتر من هنا فرصه اني اقول اسف على حاجات كتير عملتها
وعشان مافضحش نفسي يعني واللي ربنا ستره احنا مانفضحوش برده

ورغم بأن الاسف مش من شيم الرجال خالص زي مالحجه بتقوللي
بس شايف ان الاعتذار عند الخطأ ممكن يكون مش من شيم الرجال ممكن يكون فعلا من شيم الفرسان :D

تشبيهي للعتذار تفكير معماري شويه وهو لما حيطه تشرب ميه
اول حاجه بتلاحظها عالحيطه هو ان البياض بيطبل ويبدأ لونها يتغير وبعدين تتشقق وتقشر وتقع
يعني الاعتذار لايمكن انه يفضل جوه الواحد والا حيطأ

اسف جدا يا ابن خالتي اني عملت كده معاك بس انتا اللي مش بتنقي نفسك من ناحيتي ساعات بحسك حاببني ومرتاحلي وساعات بشوفك باصصلي في لقمتي
وعايز تبوظلي كل حاجه وخلاص

اسف لهاني اخو هيثم شاكر الفنان الجميل اللي انا استغبيت معاه لما لقيته عامل مسابقه في منتدى هيثم شاكر تقديم اغاني وكده فاكلمت هاني واتغبيت معاه بدال مانتهز الفرصه وده غباء مني بأني وصفت المسابقه لعب عيال وده اللي خلاه مايقبليش كلمه اساسا ومنغير ما يسمعني وراح قايلي فيما معناه ان كلامك حيترمى في الارض ويتداس بالجزمه

اسف لكل انسان اخلصلي وانا دايقته او زعلته في يوم من الايام

اسف لكل واحده حاولت احببها فيا ومعرفتش او حببتها فيا فعلا وانا معرفش

اسف جدا لان ساعات ناس بتستنا مني الكتير وانا بديهم القليل غصب عني او ببخل عليهم برضايا

آسف اني صاحبت اللي في بالي واللي ربنا باعتهولي قدر معرفش بقا ازا كان قدار نافع ولا ضار

اسف اني فضلت كل السنين دي عايش جاهل عن اللي حوايا

اسف اني عايش مع الناس كأني ريكوردر بسجلهم كلامهم متلقي لكني مكنتش عارض مع ان الحياه هات وخد

اسف اني كل ده مكنتش بحاول اتعلم


No comments:

ايه رأيك في مدونتي؟؟

ياما في الجراب يا حاوي


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com