Pages

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

Monday, September 14, 2009

سمبلها.... تجملها

جماعة ...هي البساطه حلوه؟؟؟؟؟؟؟؟
اصل ايه احسن لما تعمل حاجه صح وتجملها على قد ماتقدر
ولا تعمل حاجه صح بردو بس بسيطه
؟؟؟؟؟؟
اصلي انا بعاني من الحكايه دي
ممكن اتعب في تجميل الحاجه ويجي حد تاني بشغل بسيط ويدي نتيجه افضل

اينعم خير الكلام ما قل ودل وانا معاكو

بس الحاجه بالنسبالي لو مش متعوب فيها وطالع عيني فيها مايبقاش فيها متعه الشغل
وان فعلا المعنى الصحيح للسمبله انا مفتقده اوي لان لايمكن شغلي اعرف اخليه السهل الممتنع وخصوصا في العماره
ادي الشغل حيديلك
بس انا بالنسبالي الشغل السمبل كروته والاهتمام بالتفاصيل دايما بيوصل للنتيجه الاحسن في كل حاجه
ومنظر اكثر فنيه زي مافي فايل ثري دي ماكس تعبان فيه
تديله حيديلك وماينفعش تسمبل في الماكس دي ابدا والا حيطلع نتيجه وحشه اوي اوي

وما الحياه الا ماكسون كبير يا ولدي
وماتسألونيش ايه اللي ورد في بالي اني اسمي البوست سمبلها تجملها مع اني انا مضاد للسمبله

لو حد يعرف معنى افصح للبساطه في كل حاجه ياريت يقوللي

No comments:

ايه رأيك في مدونتي؟؟

ياما في الجراب يا حاوي


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com