Pages

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

Tuesday, September 28, 2010

الحاسة السابعة



بالسم .. بالقتال .. لا بالسم .. لا بالقتال

:D

قد ايه انا بتمنى الدنيا تطور بسرعة .. او على الاقل انا .. واقدر اخترع حاجة تخليني مش اقرا افكار اللي قدامي .. ولكن احس اللي قدامي ده رأيه ايه فيا ؟؟؟

سؤال بيحيرني اوي

وبيخليني مش عارف حعمل ايه لو عرفت ان حد انا بحبه جدا مبينلي اني قدامه اشطة اوي وزي الفل .. وهو من ورايا بيقول كلام تاني

حعمل ايه يا ترى ؟؟؟

جايز احساس الانسان الغبي اللي فيا ده يطلع .. واروح مزعق بأعلى صوتي واروح قايل .. يووو يتفلقو .. يعني هما اللي عدلين اوي

وافضل اقول في داهية واسب والعن فيهم

وممكن اقول لا .. انا لازم اغير رأيهم فيا .. وده في الوقت الحالي مش هاممني اوي .. لاني بايع القضية ومخليها على الله

على الاقل دلوقتي

ربنا يصرفها بمعرفته

والحمد لله .. اني معنديش حد اعرفه " بيفكر بالصيني " الا الناس الصينيين اللي بيشيلو شنط ويطلعو للبيوت دول .. ودول انا اللي نفسي يعرفو رأيي انا فيهم ... يلا يلعن تيييييييت ده انتا لو مصري وطلعتلي البيت عشان تبيعلي كنت قتلتك

قطعتو عيش الغلابة الله يخربيوتكو .. ماعلينا

منكرش ان الواحد ممكن يعمل حاجات كتير اوي .. غير طبعا اراء الناس التانية

وممكن يتشتت اكتر ..

وممكن الحكاية دي تأثر في علاقته بصحابي

وتخليني اخسر ناس منهم .. وحتخليني احاول اني اتودد لناس تانية .. كانو اقصى حاجة بيعملوها انهم يبصولي من بعيد

او بيكون كلامي معاهم محدود .. وده لاني بحب القلوب الصافية .. الطيبة اللي مابتحسبهاش وبتفضل دايما مبسوطة .. ومنظمة .. وهمجية في التفكير بعض الاحيان .. احساس اسطوري اتلغى متهيألي اسمه ولاد البلد او معنى ذهب مع الريح اسمه ال"جدعنة" في ناس من صحابي عندهم الميزة دي وفي ناس من صحابي عندهم بس نص نص .. وناس معندهاش خالص

من الاخر بحب الصاحب اللي لو انا شرقت يقلق عليا ويتخض ووشه يجيب الوان .. ويبقا عايز يساعدني بأي طريقة

مش زي ما واحد عمل معايا .. شافني شرقان جدا وبكحكح و لو زودت كحة كمان كان ممكن السر الالهي يطلع معاها

وسابني زي الكلب ولا كأني حصلي حاجة

سبحان الله ..

الواحد لو كان فعلا مولود بيقرا القلوب .. كان زمانه احسن واحد في الدنيا ..

بس ارجع واقول كان ممكن يطمع اكتر من اللزوم ..وممكن واحد تاني يكتفي بأن يعرف طعم القلوب

نفسي اعرف طعم القلوب

بتمنى شيبسي تنزله في الاستفتاء اللي جي بتاعها

No comments:

ايه رأيك في مدونتي؟؟

ياما في الجراب يا حاوي


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com