Pages

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

ماتقربش من حاجاتي لاتروح ورا الشمس وحلسوعك

Monday, September 13, 2010

سيب اللي يعيش الدور عليك يعيش

يعمل بظ في حياتك حد حاسس بحاجة مضيقاه .. ويقول لك
تعرف يا محمد ... اللي انتا عامله ده مش بطال ... طيب عادي .. بس ناقصه حاجة ..ويسيبك محتاس في الحاجة اللي ناقصة
او واحد " لذيذ " يجي يقولك ... انتا كان قصدك ايه من كذا اللي انتا عامله ده ... وتبقا انتا حاسس انك موضح انتا عاوز ايه
وهو يستهبل
او واحد بقا وده بيفقعهالي ... المرارة ... يقولك
هو انتا عملت دي ودي ودي ... تقوله اه ..
ويستنى اكتر حاجة انتا معملتش فيها حاجة ومتعبتش فيها .. ويقولك لا هي دي بس اللي عجباني
يا عم ماهو في مليون حاجة غيرهم حلوة ..لا هو يركز معاك في اكتر حاجة انتا مش عاملها .. عشان تعجبه
..
ولا حبيب قلبي اللي يقوللي ... في اضعف حاجة عاملها .. ياه انتا اتحسنت
؟؟؟
ماهو حاجة مالاتنين ... يا اما انا تفكيري يضربه بالدزمة
يا اما هو اللي حمار
..
بتضايق اوي بقا ..لما اكون تعبان في اغنية ولا حاجة .. ويجي سعادة البيه اللي عايز يرزع بصمته في قفا الاغنية
ويفضل يتريأ على اللي انا عامله ... يا وداااااااني
والمهم اني بكون عاملها كده يعني .. عاملهاله جميله ... وتعبان فيها شياكة
ومديها ستايل خاص بيها
وممكن يكون هو اقصى حد حيسمعهاله .. 10 تنفار في منتدى معفن
..
يا رب توب علينا من الحاجات دي
مفيش الواد الراجل اللي يحس بطعم الاغنية .. اللي يديني فكرة ماتخطرش على بالي
كلهم بتبقا حججهم فارغة بنت تييييييت ..لا مش راكبة معايا ؟؟؟ مش راكبة ازاي اومال انا بعمل ايه ده كله
واللي يتفلسف ويقولك لا دي برة المقام دي اوت اف تيون
يا راااااااجل ؟؟؟؟ ده على اساس ان وداني دي غطيان كازوزة ؟؟
ناس حمضانة
على رأي اعلان سبرايت
...
انا دلوقتي حعمل حاجة ..حسيب اللي يعيش الدور عليا يعيش
لا مش كده وبس ... ده انا حساعده كمان
ححسسه اني فاقد الثقة للحياة .. وحقوله ايه ده بجد عجبتك .. اصلي مش حاسس انها حلوة ... والكلمة دي بتسعده سعادة الدنيا
اشطة عيش
انفخ نفسك يا بطيئ .. ماطار طير وارتفع الا كما طار وقع
ومشربش الشاي اشرب ازوزة انا

No comments:

ايه رأيك في مدونتي؟؟

ياما في الجراب يا حاوي


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com